ה״אני מאמין״ שלי: רפואה בגובה העיניים

אני מאמין שהעידן שבו רופא בודק את המטופל, מאבחן ומגיש לו את התוצאות בצורה יבשה ומתומצתת חלף מן העולם. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר בהריון.

הריון הוא סוג של רכבת הרים רגשית. לעיתים, לצד השינויים שחלים בגוף, עולה ביחס ישר גם מפלס החרדה. אני מאמין בלשתף, בלתת מידע ולבאר אותו, בלדבר "בגובה העיניים", מתוך ההנחה הבסיסית שככל שתקבלו יותר אינפורמציה, מפלס החרדה יירד. חשוב לי לא לגרום למתחים ודאגות מיותרות בהריון מחד ומאידך לסייע להורים שבדרך להתמודד עם המציאות, גם אם אינה קלה.

הקשר האנושי

בעולם הטכנולוגי שבו אנו פועלים, חלק גדול מהקשר עם הרופא נעשה דרך פענוחים כתובים של בדיקות ומסכי מחשב. אני מאמין שאין תחליף לקשר האנושי בין הרופא למטופלת. להיות רופא טוב זה לא רק להיות מקצועי ולצבור תארים ומיומנויות. להיות רופא טוב זה, בראש ובראשונה להיות ״בן אדם״. לתת לכל אישה, או זוג, את הזמן הדרוש לכל השאלות, עם הקשבה מלאה, פתיחות לשאלות וסבלנות. הניסיון הרב שרכשתי בתחומי התמחותי השונים בארץ ובחו"ל מסייע לי, ללא ספק, להעניק טיפול רפואי מקצועי ואמין, המלווה גם בכבוד וביחס אישי וחם.

Evidence Based Medicine

אני מאמין ב״רפואה מבוססת ראיות״ ומקפיד לבחון היטב כל סיטואציה, על כל ההיבטים שלה ולבסס כל המלצה, או חוות דעת על עובדות ועל ידע מדעי מוצק.

הזמינות שלי

אני מאפשר זמינות מלאה לטלפון הנייד שלי בכל שעות היממה ותמיד מוצא את הזמן לענות לכל שאלה ולהיענות לכל בקשה. הענקת תחושת הביטחון לנשים במהלך ההיריון והלידה חשובה בעיני וקרובה ללבי.